logo
ENGLISH

Προτεινόμενες θεματικές ενότητες για Διπλωματικές Εργασίες ακ. έτους 2023-24

ShareThis
Δημοσίευση: 06-10-2023 14:28 | Προβολές: 422
Έναρξη: 06-10-2023 |Λήξη: 31-10-2023
[Έληξε]
gr  doc.png  Αίτηση ανάληψης Διπλωματικής Εργασίας NTEES
Mέγεθος: 34.02 KB :: Τύπος: Kείμενο Word
gr  pdf.png  Κανονισμός Δ.Ε. NTEES
Mέγεθος: 287.34 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Οι φοιτητές/τριες Γ' εξαμήνου και επί πτυχίω του ΔΠΜΣ "Νέες Τεχνολογίες για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη" καλούνται, αφού έρθουν σε συνεννόηση με τον/την αντίστοιχο/η διδάσκοντα/ουσα, να επιλέξουν τη θεματική ενότητα που επιθυμούν και να οριστικοποιήσουν τη διατύπωση ως τίτλο Δ.Ε. Κατόπιν να στείλουν υπογεγραμμένη την αίτηση ανάληψης Διπλωματικής Εργασίας στη Γραμματεία. Στα συνημμένα αρχεία θα βρείτε την αίτηση ανάληψης Δ.Ε. και τον σχετικό κανονισμό. Προθεσμία ανάληψης Δ.Ε. έως και Τρίτη 31/10/2023.

Θεματικές ενότητες διπλωματικών εργασιών

  • Διδάσκουσα: Αικατερίνη Καμπάση
  1. Αξιολόγηση Λογισμικού.
  2. Εκπαιδευτικό Λογισμικό για Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
  3. Χρήση Ρομποτικής για Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
  • Διδάσκων: Διονύσιος Κουλουγλιώτης
  1. Διδακτικές εφαρμογές Πράσινης Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  2. Η κλιματική αλλαγή στα ελληνικά σχολικά βιβλία.
  3. Διερεύνηση αντιλήψεων εκπαιδευτικών για το φαινόμενο του θερμοκηπίου
  • Διδάσκουσα: Αδαμαντία Καμπιώτη
  1.  Διαχείριση και εξοικονόμηση υδάτινων Πόρων
  • Διδάσκων: Αριστοτέλης Μαρτίνης
  1. Διαδρομές βιοποικιλότητας και πολιτισμού.
  2. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση και ο ρόλος της για τη διαμόρφωση φιλοπεριβαλλοντικής αντίληψης.
  3. Περιβαλλοντική εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση τοπικών κοινωνιών για την κλιματική αλλαγή.
  • Διδάσκουσα: Χαρίκλεια Μινώτου
  1. Περιβαλλοντική ερμηνεία και ανάδειξη αστικού και φυσικού περιβάλλοντος- περίπτωση μελέτης ηχοδιαδρομές.
  2. συμπερίληψη σε προγράμματα και δράσεις  περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες.
  3. Βιώσιμη Ανάπτυξη και η σημασία της εκπαίδευσης, ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης στον κλάδο του τουρισμού.
  4. Οι Στόχοι της Βιώσιμης Ανάπτυξης και ο ρόλος της εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης των τοπικών κοινωνιών για την υιοθέτηση φιλοπεριβαλλοντικής πολιτικής στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής ηθικής.
  • Διδάσκουσα: Αγνή Παπαδοπούλου

α) Θέματα διπλωματικής συσχετιζόμενα με το μάθημα «Αισθητική και οικολογική σκέψη»:

  • Φιλοσοφία και Περιβαλλοντική Ηθική
  • Μεταλλάξεις του αστικού χώρου και τέχνη
  • Πολιτική Οικολογία και αξίες
  • Λόγος και περιβαλλοντική φιλοσοφία
  • Οικολογία και κοινωνικές αλλαγές στον 21ο αιώνα

β) Θέματα διπλωματικής συσχετιζόμενα με το μάθημα «Τέχνη, Δημιουργική Τεχνολογία και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»:

  • Διδακτική της Τέχνης και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
  • Βιωσιμότητα και δημιουργικές τεχνολογίες (ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια)
  • Πολιτιστικές προσεγγίσεις στη μελέτη της έννοιας περιβαλλοντική ηθική
  • Οικολογία τοπίου και ψηφιακή αφήγηση
  • Περιβαλλοντικός χώρος και συμπεριφορά

γ) Θέματα διπλωματικής συσχετιζόμενα με το μάθημα «Περιβαλλοντική Αισθητική και Εκπαίδευση»:

  • Ψηφιακές τέχνες και Οικολογία
  • Νέες μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης και κοινωνικός ακτιβισμός
  • Μαζική επικοινωνία και μη τυπική περιβαλλοντική εκπαίδευση
  • Τέχνη και περιβαλλοντική δικαιοσύνη

Επιστροφή
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας