Δείτε τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες για την ανάληψη Διπλωματικής Εργασίας από τους/τις φοιτητές/τριες Γ' εξαμήνου και επί πτυχίω. Επικοινωνήστε με τον/την διδάσκοντα/ουσα για την εξειδίκευση της διατύπωσης του θέματος. Αφού οριστικοποιηθεί ο τίτλος της Δ.Ε., συμπληρώνετε την αίτηση (επισυνάπτεται). Η αίτηση ανάληψης Δ.Ε. πρέπει να συμπληρωθεί και να σταλεί υπογεγραμμένη στη Γραμματεία μέσω email έως την Παρασκευή 8/11/2024.
Η ανάληψη Δ.Ε. έχει μέγιστη ισχύ ενός έτους. Η ηλεκτρονική δήλωση του μαθήματος «Διπλωματική Εργασία» στο σύστημα dias θα είναι δυνατή εντός των προσεχών ημερών.
Βρείτε επίσης συνημμένο τον κανονισμό Διπλωματικών Εργασιών. Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες ανά διδάσκοντα/ουσα.
Διδάσκων Παντελής Αποστολόπουλος
- Το ανθρακικό και ενεργειακό ισοζύγιο των ισχυουσών, ως σήμερα, μεθόδων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.
- Διερεύνηση του βαθμού κοινωνικής απόκρισης στις σοβαρές Περιβαλλοντικές αλλοιώσεις ως παραμέτρου βελτιστοποίησης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Διδάσκουσα Αικατερίνη Καμπάση
- Η βιωσιμότητα μέσα από την ψηφιακή διακυβέρνηση στη διαχείριση εκπαιδευτικών οργανισμών.
- Δημιουργία Εκπαιδευτικής Εφαρμογής για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως εργαλείο για τη δημιουργία μαθημάτων στη Μελέτη Περιβάλλοντος/Γεωγραφία.
- Τεχνητή Νοημοσύνη και Φυσική Αγωγή.
- Τεχνητή νοημοσύνη και Εκπαίδευση. Στάσεις και αντιλήψεις μαθητων/τριών Δημοτικού σχολείου.
Διδάσκων Αριστοτέλης Μαρτίνης
- Η Συμβολή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ερμηνείας Περιβάλλοντος στην αντιμετώπιση των Φυσικών Καταστροφών.
- Διερεύνηση γνώσης, στάσης και συμπεριφοράς των πολιτών για την κλιματική αλλαγή.
- Καταγραφή και ανάδειξη του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου των Στροφάδων νήσων (Νότια της Ζακύνθου), για την Προστασία και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.
Διδάσκουσα Χαρίκλεια Μινώτου
- Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το ρόλο και την συμβολή της εκπαίδευσης στην (Περιφερειακή) αειφόρο ανάπτυξη.
- Εθνογραφία και Αειφόρος Ανάπτυξη, η πρόκληση της διασύνδεσής τους.
- Εικονικές διαδρομές για την ευαισθητοποίηση και για τη διάχυση της πολιτισμικής κληρονομιάς.
- Ιστορική σκέψη και συνείδηση, διαπολιτισμικές αναφορές, συνδέσεις και διαδρομές περιβαλλοντικής και πολιτιστικής ταυτότητας με στόχο τη διαχείριση, προστασία και διατήρηση της φυσικής και πολιτισμικής κληρονομιάς.
Διδάσκουσα Αγνή Παπαδοπούλου
- Αισθητική και Οικολογική ευαισθητοποίηση.
- Περιβαλλοντική φιλοσοφία και αισθητό.
- Κριτική περιβαλλοντική φιλοσοφία.
- Φιλοσοφία, διδακτική της τέχνης και περιβαλλοντική συνείδηση.
- Κινηματογράφος και περιβαλλοντικός φιλοσοφικός λόγος.
- Πολιτική Οικολογία, αξίες και περιβαλλοντική ηθική.
- Διδακτική της τέχνης, καλλιτεχνικά μέσα και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.
- Βιωσιμότητα και δημιουργικές τεχνολογίες (ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια).
- Τέχνη, δημιουργικές τεχνολογίες και περιβαλλοντική συμπεριφορά.
- Πολιτιστικές προσεγγίσεις και σύγχρονος οικολογικός λόγος.
- Αφηγήσεις και Περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
- Ψηφιακή αφήγηση και εκπαίδευση για την αειφόρο ευημερία.
- Οικολογία και πολυμεσικές παραστατικές τέχνες.
- Ψηφιακές τέχνες, αντιδράσεις περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος, επανεκτιμήσεις-προτάσεις.
- Περιβαλλοντική Ηθική, Βιωσιμότητα και Εκπαίδευση.
- Νέες μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης και κοινωνικός ακτιβισμός.
- Λογοτεχνία και περιβαλλοντική φιλοσοφία.
- Οικολογία και κοινωνικές αλλαγές στον 21ο αιώνα.
- Τέχνη και περιβαλλοντική δικαιοσύνη.
Διδάσκων Κωνσταντίνος Ποϊραζίδης
- Αξιολόγηση βιοποικιλότητας και ανθρωπίνων δραστηριοτήτων με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη.
- Αξιολόγηση της αισθητικής ποιότητας των τοπίων.