Δείτε τις προτεινόμενες θεματικές ενότητες για την ανάληψη Διπλωματικής Εργασίας από τους/τις φοιτητές/τριες Γ' εξαμήνου και επί πτυχίω. Επικοινωνήστε με τον/την διδάσκοντα/ουσα για την εξειδίκευση της διατύπωσης του θέματος. Αφού οριστικοποιηθεί ο τίτλος της Δ.Ε., συμπληρώνετε την αίτηση (επισυνάπτεται). Η αίτηση ανάληψης Δ.Ε. πρέπει να συμπληρωθεί και να σταλεί υπογεγραμμένη στη Γραμματεία μέσω email έως την Παρασκευή 7/11/2025. Εφιστούμε την προσοχή σας στο γεγονός ότι ο τίτλος της Δ.Ε. που θα δηλώσετε θα πρέπει να είναι οριστικός και δεν επιτρέπεται να αλλάξει παρά μόνο με επίσημο αίτημα του επιβλέποντος καθηγητή προς την Επιτροπή Προγράμματος Σπουδών.
Η ανάληψη Δ.Ε. έχει μέγιστη ισχύ ενός έτους (2 εξάμηνα). Η αίτηση ανάληψης κατοχυρώνει το θέμα που επιλέγετε, όμως θα πρέπει να δηλώσετε και τη «Διπλωματική Εργασία» ως μάθημα. Η ηλεκτρονική δήλωση του μαθήματος «Διπλωματική Εργασία» στο σύστημα dias θα είναι δυνατή εντός των προσεχών ημερών.
Βρείτε επίσης συνημμένο τον κανονισμό Διπλωματικών Εργασιών. Παρακαλείσθε να τον μελετήσετε πριν στείλετε οποιοδήποτε μήνυμα ζητώντας πληροφορίες ή διευκρινίσεις.
Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες ανά διδάσκοντα/ουσα. Τις προσεχείς ημέρες ενδέχεται να ανακοινωθούν και άλλες θεματικές ενότητες.
Διδάσκων Παντελής Αποστολόπουλος
- Διερεύνηση κοινωνικών τάσεων και αντιλήψεων για την Βιώσιμη Ανάπτυξη μέσω ανάλυσης δεδομένων ή/και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.
- Η συνεισφορά της εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την ενίσχυση και ισχυροποίηση της Οικολογικής ενσυναίσθησης.
- Μοντελοποίηση συναισθήματος-ερεθίσματος για κρίσιμα Περιβαλλοντικά ζητήματα αξιοποιώντας παρατηρησιακά δεδομένα μέσω μη συμβατικών μεθόδων (Face Reader, EEG κ.λπ.)
Διδάσκουσα Σοφία Εμμανουηλίδου
- Τεχνικές Unlearning (Απομάθηση: Αφήγηση, AI και Πολυγραμματισμοί)
- Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Σεναρίων: Affect Theory, Μετασχηματισμός
- Artivism (Καλλιτεχνικός Ακτιβισμός) in the Capitalocene
Διδάσκουσα Αικατερίνη Καμπάση
- Δημιουργία τουριστικού οδηγού με τη βοήθεια εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης.
- Αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών για την ενσωμάτωση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης.
- Η Τέχνη ως εργαλείο για την Εκπαίδευση και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με Τέχνη χρησιμοποιώντας Εξ αποστάσεως μεθόδους.
Διδάσκουσα Χαρίκλεια Μινώτου
- Ακουστική Οικολογία και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για Άτομα με Αισθητηριακές Αναπηρίες: Προσεγγίσεις Συμπερίληψης και Ευαισθητοποίησης.
- Εφαρμογή καινοτόμων δράσεων στην εκπαίδευση με τα παιδιά στο ρόλο του «ενεργού πολίτη».
- Η Ακουστική Οικολογία ως μέσο εκπαίδευσης για την ακουστική κατανόηση του περιβάλλοντος σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
- Η Ψηφιακή αφήγηση, η περιβαλλοντική εκπαίδευση και η πολιτισμική κληρονομιά μιας περιοχής ως σημεία αναφοράς για το σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
- Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.
Διδάσκουσα Αγνή Παπαδοπούλου
- Θεωρία και πρακτική της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης μέσα από την τέχνη.
- Κριτική φιλοσοφία και περιβαλλοντική ηθική.
- Φιλοσοφία της Τεχνολογίας και Περιβαλλοντικός γραμματισμός.
- Κριτικός ψηφιακός γραμματισμός για τη φύση και τον πολιτισμό.
- Οπτικοακουστικές τέχνες (όλες οι μορφές δημιουργίας με ψηφιακά μέσα) και περιβαλλοντικά σχέδια δράσης.