Υποψήφιοι Διδάκτορες
Ιωάννα Αγγελίδου | Trophic and parasite-host interactions of Eleonora's falcon (Falco eleonorae) at the Akrotiri peninsula in Cyprus. A contribution towards an improved understanding of its ecology under the global change scenario | |
Ιωάννης Βοζαΐτης | Ευφυείς μέθοδοι και γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών σε συστήματα σύστασης για αειφόρο ανάπτυξη | |
Μάρκος Διγενής | Βιοποικιλότητα θαλάσσιων σπηλαίων της Ανατολικής Μεσογείου | |
Άννα Καζακίδου | Η Συναισθηματική Τεχνητή Νοημοσύνη στον ρόλο της αναβάθμισης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Οικολογικής Ευαισθητοποίησης | |
Μαρία Καλουτσά | Εφαρμογή Πολυκριτηριακών Μεθόδων για την βέλτιστη ενσωμάτωση της Βιώσιμης Ανάπτυξης στα Πανεπιστήμια | |
Πηνελόπη Καραγιάννη | Διερεύνηση της επίδρασης αβιοτικών και βιοτικών παραγόντων του περιβάλλοντος στην αναπαραγωγική επιτυχία του Αρτέμη (Calonectris diomedea) – Η περίπτωση των Στροφάδων Νήσων στο Ιόνιο. | |
Διονυσία Κατσικονούρη | Τα Μοναστήρια του Ν. Ηλείας: Καταγραφή και μελέτη με εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα Επαγγελματικά Λύκεια, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης – ΙΕΚ, Κέντρα επαγγελματικής Κατάρτισης – ΚΕΚ, με στόχο την τουριστική ανάπτυξη, αλλά και τη διατήρησή τους | |
Γεώργιος Κοτρώτσιος | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με τη χρηση Ψηφιακών Μέσων και Συστημάτων Γεωγραφικών Πληροφοριών (G.I.S) | |
Μαρία Κυρίτση | Ψηφιακός Μετασχηματισμός στη Δημόσια Διοίκηση για την επίτευξη των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης | |
Χαρούλα - Ελευθερία Λαμπριανάκη | Διερεύνηση των επιστημολογικών πεποιθήσεων μαθητών και φοιτητών σχετικά με τη χημεία | |
Ευστάθιος Λούπας | Αξιολόγηση της Αειφορίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα τα τελευταία 30 χρόνια, μέσα από τα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη. | |
Παναγιώτης Μαρής | Αξιοποίηση των στερεών και υγρών αποβλήτων ελαιουργίας και μελέτη της επίδρασής τους στην ποιότητα του παραγόμενου ελαιόλαδου | |
Μαρία Μαυρίδη | Διερεύνηση της σκέψης μαθητών και φοιτητών σε θέματα χημικής ανάλυσης | |
Μαρίνα Νύκτα | Οι δημοτικές βιβλιοθήκες της Αττικής: Καταγραφή-μέτρηση ποιότητας υπηρεσιών. Διατήρηση, διαχείριση υλικού και προληπτική συντήρηση | |
Καλλιόπη Παπαθεοδοσίου | Διερεύνηση της κατανόησης των οπτικών αναπαραστάσεων του κυττάρου που περιλαμβάνονται στα διδακτικά εγχειρίδια Βιολογίας | |
Ελευθέριος Παπαϊωάννου | Οι τοιχογραφίες του Καθολικού της Ι. Μ. Μονής Βατοπαιδίου – Αγίου Όρους: Καταγραφή, Φυσικοχημικές Αναλύσεις και Προληπτική – Επεμβατική Συντήρηση | |
Χρήστος Πετσιμέρης | Διερεύνηση των στάσεων του Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου Τομέα σχετικά με τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και των πολιτικών που τις επηρεάζουν. | |
Ιωάννης Ράλλης | Βελτίωση πρωτοκόλλων έγκαιρης παρακολούθησης για αλλόχθονα είδη σε σημεία υψηλού κινδύνου εμφάνισης στο Ιόνιο Πέλαγος | |
Αικατερίνη Ρηγογιάννη | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση προσανατολισμένη στην Ειδική Αγωγή με έμφαση στη Βιώσιμη Πράσινη Ηλεκτροπαραγωγή των Έξυπνων Πόλεων | |
Γεώργιος Σταυρίδης | Ανάπτυξη και Αξιοποίηση Σύγχρονων Μεθόδων Γεωπληροφορικής και Συστημάτων Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών & Κινδύνων για τα Ιόνια Νησιά | |
Ζαχαρούλα Στουφή | "Μαθηματική μοντελοποίηση και πρόβλεψη των επιπέδων βιταμίνης D στο γενικό πληθυσμό μέσω και της αξιοποίησης μεθόδων μηχανικής μάθησης" | |
Ιωάννα-Μαρία Τζεβελίκα | Μελέτη της κλιματικής μεταβλητότητας της ημερήσιας βροχόπτωσης στον Μεσογειακό χώρο | |
Χρήστος Τσιπογιάννης | Γεωμετρικές Συμμετρίες και Δυναμικά Συστήματα με εφαρμογές στις Φυσικές Επιστήμες |